Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Sandra - 5 februari 2009 23:59

haha ne de är en sak som är säker. Vart hos anna ikväll och kollat på Madagaskar 1 & 2 :) Måste säga att 2:an var mycket bättre än 1:a. Sen så skulle vi fortsätta se en serie som vi började se för någon helg sen; Dead set. En brittisk skräckserie. Handlar om ett big brother hus och sen blir de utanför zombie och ja. Ni förstår handlingen. Såg andra och tredje avsnittet idag. Haha vilken grå serie. Ingen färg i den känns det som, förmodligen det som gör att jag och anna är väldigt skeptisk till den, sen är den ju såklart till skum också. Inte som de andra zombie filmerna som vi brukar se eller ;) Eller vad säger du bruden :)?


Och nu sitter jag ju här hemma i min underbara lägenhet och kollar på CSI Miami. :) älskar verkligen CSI serierna. Det är väl serier man aldrig kan bli less på. :) När detta är slut om ca 25 minuter ska jag sova. För ska ställa kl på 8 imorn bitti :O hur ska det gå.?  Tänkte kliva upp och äta frukost och plugga lite innan man ska iväg och jobba. Börjar 12.45 imorn men jobbar bara till 20.00 som tur är. :) så de blir skönt. Ska väl åka förbi anna innan och lämna en bok. denna underbara kommunikations boken ;) haha försökt läst den idag. Gjorde lite tenta frågor iaf. Men ja, det är ju så mycket.

Ne nu börjar Csi miami igen. :)
Sov gott!!

Av Sandra - 5 februari 2009 00:11

Denna dag har vart en skön dag. Man kanske inte har vart den duktigaste personen idag men men. :P Började med att man klev upp gjorde sig klar tog bilen ner till Lina. :) Där skulle vi fyra sitta idag och plugga. haha eller hur. Nerå men de gjorde vi lite grann iaf. Fick lite gjort. Men imorn då jäklar. Jag har lånat Linas bok "kommunikation". Visst låter det roligt?? Sen kl 17 imorn ska jag på skolan och låna en annan bok "kris och utveckling" Men men snart är ju denna kurs klar :)


Sen iaf då åkte jag hem för mamma skulle komma förbi och fika en liten snabbis. Sen var det bara gör sig klar och åka ner på kåren och möta upp Magda och co. Satt där tills kl började närma sig halv 9. Då vandrade vi bort mot bion. Vart några fler än vi trodde iaf :) Var skönt att gå på bio måste jag säga. Vi såg "Valkyria". Jag hade väldigt höga förväntningar på den filmen och jag måste säga att den var rikrigt bra. Så det är en film som jag tycker att ni ska se!!!


Nu blir det tv en liten stund till sen sova.

God Natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards